пʼятницю, 7 квітня 2017 р.

День здоров'я

7 квітня – Всесвітній день здоров′я.
У Статуті Всесвітньої охорони здоров′я визначено, що здоров′я – це стан цілковитого фізичного, психічного і соціального добробуту, а не тільки відсутність захворювань або фізичних дефектів.
У наш час (постійні стреси, хвилювання, негаразди, погана екологія, неякісне харчування) дуже важливо дбати про здоров′я на ранньому етапі життя.
Особливу тривогу викликає стан здоров′я дітей. В Україні вмирає дітей у 872 рази більше, ніж у Швеції, США, Німеччині.
Серед семирічних дітей тільки кожен четвертий здоровий.
Понад 80% першокласників мають психофізіологічні відхилення.
Близько 10% першокласників мають граничні порушення психічного здоров′я.
60% першокласників мають порушення мовленнєвого розвитку.

Тому саме в цей день учні 2 класу вкотре пригадали та узагальнили знання  про здоров‘я, вчилися розрізняти добрі і погані звички і передбачати наслідки, які вони ведуть за собою.






Немає коментарів:

Дописати коментар